dzisiejsze komputerowe seriale z kina nawet sie nie umywaja
Król Lew,Kraina Lodów,Jak stresować smoka 2 ,1.Shrek,Madagascar,Rybki z Ferajny,Potwory vs Obcy,Auta,Toy Story,No i oczywiście DOM.Oglądałem,Ten film w niektórych momentach przewyższa smoki. Jenifer Lopez, i Rihana XD. Muzyka była wspaniała :p
Nie.
To są klasyki same w sobie, zarobkami biją lwa na głowę.
Shreka dostałem jak miałem 5 lat....Nie zapomnę tej bajkowej bajki .
Nie miałaś dzieciństwa.
Zarobek nie jest żadnym wyznacznikiem wartości filmu, a to Król Lew jest jednym z najbardziej dochodowych. Shrek to film kreatywyny, ale poza świetnym humorem jest pusty i nudny. Po prostu przeciętniak. Jeśli już to nie "miałeś", ale zapewniam, że miałem dzieciństwo.
cóż... twój wiek i okres w jakim dorastałeś wyjaśnia wszystko... nie ma sensu prowadzić dyskusji, która donikąd nas zaprowadzi
A czy zawsze jak ktoś głośno powie że coś mu się podoba najbardziej inni muszą krzyczeć że nie ma racji?? I Melcz ma rację i Rommel ma racje. Ważne jest tylko to co się komu podoba. Mi się podoba i oryginalny Król Lew i pierwszy Shreck i pierwsza Epoka I Jak Wytresować Smoka cz. 1 i również Zwierzogród. I ja też mam rację że wszystkie te filmy są świetne. Dlaczego ? Bo mi się podobają bo mogą a Wam też mogą a nie muszą. Ludzie zluzujcie poślady i przestańcie mówić że moja racja jest mojsza niż twojsza.
Z "Królem Lwem" mogą się równać tylko "Fantazja", "Piotruś Pan", "Piękna i Bestia", "Tajemnica IZBY", "WALL-E" i "Odlot". Z filmów animowanych, oczywiście.
Człowieku informuję,że zgłosiłem Twoje konto do usunięcia.Dlaczego?Twój avatar.
Kraina Lodu? Przepraszam, ale tu chyba zaszła pomyłka. Zresztą... de gustibus non est disputandum. W moim odczuciu nawet, gdyby tytuł tego "dzieła" brzmiał "Kraina Loda", nie obrazowałoby to dostatecznie jak bardzo zostaliśmy (za przeproszeniem) wydymani tym filmem...
K.. k..k.. Kraina Lodu?! O.O
Hahahaha! Wybacz mi mój śmiech, ale... ekhem.. Kraina Lodu to na prawdę bardzo przeciętny film, którym zachwycają się małe dziewczynki.
Król Lew to opowieść dla wszystkich. Posiadający piękny przekaz. Zrobiony z sercem i miłością.
Nie dyskutuję tutaj o gustach, ale o sprawach technicznych i takich, który każdy człowiek zauważyć potrafi.
Morałem, muzyką, kreską, fabułą - Król Lew bije na głowę Kraine Lodu.
"Zanim ruszył czas" (1988) ma ten sam poziom co "Król lew". Jednak magia była, gdy oglądało się to na VHS te 30 lat temu. Serial "Pradawny ląd" to porażka i bezeceństwo, to samo jak przekręcenie imion bohaterów, ze Stopka (Littlefood) na Liliput, Pirte na Pteruś, Sara na Cera, itd.).
Kraina Lodu czy Jak wytresować smoka są przereklamowane. Gdyby nie reklamy i zabawki, każdy miałby to za przeciętne produkcje, jakich powstaje przy użyciu komputerów wiele. W Krainie Lodu wyszła im tylko piosenka.
Kraina Lodu czy Jak wytresować smoka są przereklamowane. Gdyby nie reklamy i zabawki, każdy miałby to za przeciętne produkcje, jakich powstaje przy użyciu komputerów wiele. W Krainie Lodu wyszła im tylko piosenka.
Bajka "wszech czasów" będąca plagiatem anime "Kimba - biały lew" i mangi o tym samym tytule.
Są wiele lepsze animacje - japońskie :v
Hahah. Ja byłem w 2014 roku na Gangu Wiewióra. Rany nudna ta bajka była jak nie wiem co. To już wolę sobie obejżeć taką animację co Król lew czy inne stare pochodzenia nie tylko amerykańskiego, ale też radzieckiego, których można obejrzeć ich dużo w internecie.