Przedstawicie tutaj swój ranking filmów Hrebejka.
Mój wygląda tak:
1. Na złamanie karku - 9/10
2. Niedźwiadek - 8/10
3.Piękność w opałach - 8/10
4. Pod jednym dachem - 7/10
5. Musimy sobie pomagać - 7/10
6. Do Czech razy sztuka - 7/10
7. Pupendo - 6/10
8. Czeski błąd - 6/10
Generalnie, jeśli jest taka...
...chodzi po weselach, podsłuchuje rozmowy, obserwuje relacje ludzi, a potem to spisuje. Za bohaterami jego filmów się tęskni...
Lubię go, ale wypada raz lepiej ("Piękność w opałach", "Na złamanie karku"), a raz nieco gorzej, ale nie słabo ("Pod jednym dachem", "Pupendo").
Dlatego "tylko" 8. Bo to jednak dobry, czeski klimat.